barbiee_ Lumisare ay çok güzel ha bende bundan istiyorum adını öğrendiğim iyi oldu bende de yuka ile deve tabanı var 😀
cakebabe barbiee_ yukayı kaç güne bir suluyorsunuz bende de var ayarlayamadım bir türlü bir de kedim yedi biraz kendine gelir inşallah 😂
Lilysa SiprayiL kesinlikle ilk renk zaten iç mimarlar da gri tonu parkelerden uzak durun diyor çünkü bir kere doğada o renk ahsap yok ikincisi moda diye su anda gözünüze güzel geliyor olabilir ama aynı pembe mavi mobilyalar gibi bunlar da bir süre sonra göze demode ve çirkin gelecek.
Nikita SiprayiL türkiyede belki. Takip ettiğim tüm renovasyon kanallarında gördüğüm bu benim. Şu an oturduğum evim 6 senedir gri parkeli, yeni olma ihtimali yok. Yeni evim ahşap tonlarında döşendi. Ben griye geçmişte kaldı gözüyle bakıyorum
SiprayiL Nikita bakış açısı demek ki 🤷🏻♀️ benim de eski evim griydi, krem tonlarına da hevesim var ama evimle eşyalarımla uyum sağlaması açısından da düşünüyorum. Ton olarak biraz daha araştıracağım teşekkür ederim 🫶🏻
NariNariKiminYari SiprayiL şöyle söyleyeyim benim koltuklarım açık gri-siyah tv ünitem ve masam beyaz parkelerim ahşap halımı beyaz kullanıyorum bence çok uyumlu gözüküyor. Gri parke diğer evimde var üstüne bi saç teli düşse hemen belli oluyor. Kolaylık açısından da kesinlikle ahşapı öneririm🫶🏻
Tinymom55 SiprayiL bence gri tonları onlar daha güzel duruyo ve bütün eşyalara da uyuyor sırıtmıyor yani
yenidenhayat aysebb +1 bende o şekilde beton gibi göründüğü için ev sıcak olsa bile soğuk görünüyor yıllar önce parke duvar griydi hiç isinamiyordum ahşap laminat eve geçtim sanki evim sıcacık oldu 😂
LinaTuba SiprayiL ikisi dışında başka seçenek yok mu sarılı olan hafif kahveye çalsa bence çok daha güzel olurdu bu arada parke mi yaptıracaksınız
SiprayiL LinaTuba bunlar rastgele attım tam bu tonlar değil tabi ki. Antre ve mutfak hariç parke yaptıracağız