aksoy92 SiprayiL ikisini de kullandım gri görünüş olarak her mobilyaya uyuyor daha aydınlık gösteriyor bence, sadece daha fazla toz gosteriyor
ygtzynp SiprayiL gri çok şık ama kahvede çok sıcak benim evde gri olandan var ama tekrar yaptırırmıyım blmiyom 😃
Lumisare barbiee_ kesti bir defa yerdeyken bende mecbur kaldırdım yukarıya yaklaşır gibi olunca hafif poposuna vuruyorum 😅
Lumisare barbiee_ ağlayınca falan baya dikkat ediyor gelip kokluyor bir şey mi oldu diye ama onun dışında hep oynamaya çalışıyor 😂😂 pati atıyor ya oynamak için
Lumisare barbiee_ evet😅 normalde kedim teması sevmez pek sevdirmez kendini ama kızımla ilgilenirken üstüme çıkmaya çalışıp sevdirmeye çalışır hep kendini 😂😂
bittercikolata__ SiprayiL kaynanamgilin kahve ton olandan sevmiyorum kılı tozu daha çok belli ediyor benimki gri ton olandı o daha kullanışlı oluyor hemde herşeye uyum sağlıyor