Kızlar bebeğim 22 aylık şubat sonunda 2 yaşına giricek memeye de bağlımlıyud biraz geceleri emerdi gelip memeyi seviyordu çok seviyorum biraz emiyim diye gündüz gakşamüstğne kadar emmiyor çalışıyorum ama gelince defalarca emmek istiyordu benim 2 yaşına girince gece nöbetlerim başlayacaksa yavaştan ayıriyim dedim ama ben ondan daha çok ağlıyorum sabır taşı sürdüm o taşın küçük parçalarını görüne hiç ağzına bile almadı zaten anlatıyordum memede süt bitti azalmış meme acımış diye o parçaları görünce hiç ağzına bile almadı acısını bilmiyor sadece memme acımış artık süt azalmış dedi gece uykuya geçişi çok zordu bağırarak ağlamadı sessiz sessiz ağladı anne memme emiyim dedi ama acımış dedim sustu emmek istedi yeltendi ama sonra açmadı suyunu istedi kucağıma yatttu tam meme yerine suyu kıyup meme emiyormuş gibi yapmak istedi ay ben ondan çok ağladım gece de uyandı Baya uyuyamadı emmek istedi 2 saat uyanık kaldı sonra uyudu. yani gerçekten kendimi zor tutuyorum vermemek için ama artık alışması da lazım çok zormuş ya ne bileyim 😔been mi gazla duygusalım böyle yaşayan oldu mu hiç aranızda