Herkese merhaba, öncelikle doktora götürmenizi tavsiye ederim. Boşu boşuna çocuğunuza fitil vs veya şurup vermeyin. Biz ek gıda için tadımlarda böyle olmuştuk . İlki 9 gün sonra ki 8 gün sonra olmuştu. Normalmiş. Dedi doktorumuz. Aşırı zorda kalmadıkça ilaç kullanmayın bebeklere diyor doktorlar. Fitil vs asla önermedi