Kızlar kafayı yemek üzereyim. Bugün kızımın öğretmeni aradı çok yaramazlık yapıyormuş dinlemiyormuş okulda kadın artık pert olmuş arkadaşıyla birlikte birde klozetle oynamış geçen evde de yaptı uyardım ama okulda da yapmış hemde bir kaç kere bugünde en son beni aradı söyledi bir güzel bir dil ile. Ama napayım bilemiyorum eve geldik kardeşini yerden yere vuruyor resmen ve bundan mutlu oluyor okulda da bu şekilde yapıyormuş . Psikolog önerdi nosunu attı bana aradım seans ücreti 3500 tl. Parasında değilim dicem ama evet çok pahalı asgari ücretliyiz eşim tek başına nasıl veriyim devlete gittim hemen ilaç yazıyor. Ben ne yapayım şimdi nolur akıl verin bana.