asliiiiiiiiiiiiiiiii bizde de 2 saatte bir uyku. Uykusunun geldiği işaretleri görmezden gelirsem uyanıklık süresi üzüyor, bu sefer de o süre uzadıkça uykuya direniyor. Kendini geri atıyor, kolumu cimciriyor . Uyku öncesi çok direnirse ışıkları kapatıp karanlık ortamda onunla oynuyorum, sırtına falan masaj yapıyorum, hafif basınç yapıyorum, pis piş açıyorum. Uyursa ne ala… uyumazsa oyuna devam . Tamamen ona göre hareket ediyorum.gunde 3 uyku bizim de . Öğleden önce, öğleden sonra, akşam. Saat aralıkları değişiyor. Uyku süresi de değişiyor, bazen 10 dk. Bazen 2 saat oluyor. Ortama sessizliğe bağlı. Allah tüm analara yardım etsin