SevimliHayaletCasper aslında özellikle ilk bölümlerde biraz empati gerekiyor :) ilk 4 bölümü eşimle birlikte izledik, sanırım 3. bölümdü benim ilk şok yaşadığım sahne oldu ve ağladım, eşim ağladığımı görüp şaşırdı bunda ağlayacak ne var diye. Geri kalan 6 bölümü sonraki akşam eşim yokken izledim ve 10. bölüm sonunda dakikalarca hıçkıra hıçkıra ağladım :) derin bir dizi bence. Empati de kurunca hem başrolle, hem yaşanan olaylarla çok gerçek aslında. Hayatın gerçeği. Bunu farketmek zaten sarsıyor insanı. Hele bir de duygusalsanız peceteleri hazırlayın akşama😂