Oğlum 23 aylık ve bezinden çok rahatsız oluyor çıkart diyor sürekli. Ben de bu sabah çıkartıp denemek istedim ama çıplak otutmak istemiyor lazımlığa. Bir daha da bez takmak istemiyorum. Nasıl alıştırabilirim? Kendi alışır mı bir kaç gün içinde. Sürekli altına yapmasına izin mi vermeliyim anlamıyorum.