Bebeğim 10 aylık ve hala el gıda konusunda bir düzen oturtamadık bir tek biz mi böyleyiz merak ediyorum 6. Aya kadar anne sütüyle geldik ek gıdaya da çok meraklıydı ama çok yavaş ilerledik kilosu da gayet yerindeydi meme reddi yaşıyoruz diye bir süre ek gıdayı kestim sonra tekrar başladık ama kaç öğün anne sütü kaç öğün ek gıda vermeliyim öğünlerde miktar be olmalı ne tür şeyler yedirmeliyim bilmiyorum bazen bir kase çorba bile içmiyor pütürlü gıdaları genelde ağzından atıyor ne yapacağımı şaşırdım