karabuluttt munckhin kullanıyordum çok memnundum ama belli süreden sonra akıtıyor şuan b box marka aldım oda aynı munckhin mantığıyla ay i ondanda şuan çok memnunuz. Alicaksaniz bu ikisinden birni alın. Avent tavsiye etmiyorum. İkiside yere atma fırlatma hiç bişey olmuyor kirilmiyor asla merak etmeyin parasının hakediuorlar