Merhaba Diyarbakır da yaşıyoruz Buranın havası kuru zaten kış olduğu için petekler açık da kuru oluyor odayı nemlendirmek için buhar makinesi almak istiyorum bebeğim 1 aylık rahat uyuyamıyor kanz marka var aklımda arkadaşım gold master dan memnunum dedi sizin kullanıp memnun olduğunuz marka hangisi artıları eksileri neler bahseder misiniz 😊