Kızlar dua eder misiniz bebeğim için gerçekten 2 günde tükendim bugun3. Gün ilk 1 haftadır olağan dışı bi iştahsızlık vardı dedim diştir belki üstüne düşmedim ama ek gıdayı tamamen bırakmış duruma gelmıstı ki öyle de oldu en son ne zaman karı yemek yedıgını hatırlamıyorum çorba ise dün zorla şırınga ile verdik bir kaç kez onu da kusfu zaten neyseki 3 gün önce gece 4 gibi uyandı emzirmeye yanaştım yanımda yatıyor zaten ama böyle bir ateş yok yanıyor çocuk hemen soydum duşa sokrum kv kalıyordum evde degıldım ateş ölçer yoktu yanımda post açmıştım hatta neyse biraz vücudu ılıdı sonra bir iki saat sonra gene yanmaya başladı calpol verdim derken ateşi düşüremedik sürekli tekrarlıyor du hastaneye götürdük en yakın burda hastaneye gittik ismini de vericem Ankara Zekai tahir hastanesi acilden girdik 3 farklı doktor gördü akcıger filmi çekildi 2 saat boyunca hava verildi ama o havayı vermek ne mümkün yüzüne geldıkce eliyle itiyordu uyusun verelim dedim uyumadı da neyse bronşit başlangıcı dedı bi tanesi diğeri bu çok hızlı nefes alıp veriyor saniye tuttum olması gereken de üst düzeyde dedi bi sorun var sanki bende doğduğundan beri hızlı nefes alıyor dedim kimse mi fark etmedi falan dedi başka bi doktor geldi kan alalım serum takalım düzelmese yatış verıcem dedi kan vermeye girdik odaya asıl hikaye orağa başladı çocuğun damar yolunu deldiler resmen kan gölü oldu her yer elindeki kanı durduramadılar çocuğum feryat figan yıktı hastaneyı yapamadılar Bidaha denediler artık dayanamadım çıkıştım sizlik bişey yok bizim pek anlamam da kan alırken ki iğne ucu neyse bu aletlerden çok iyi değiller dedi banane sizin aletinizden o zaman iyisini alın bu çocuk daha Bir kaç gün önce rutin 9 ay muayenesinde kan verdi kendi doktoruna gıkı çıkmadı kolundan alın dedim halde elinden dengevegım diye tutturdu deneme tahtası ya ! Neyse bagrıs cagrıs biz bıraktık orayı çıktık sebep de bir o kadar ağlattılar sadece kanı aldılar serum için de başka damar yolu Bidaha açılsın başla odada dediler çocuğun gücü kalması ağlamaktan artık bende çıktım saydıra saydıra hastaneden eve geldim e nabızda sonuçlar çıkmış ama neredeyse bir çok sonuç normal olmayan sonuçlar kısmıma kırmızı yanıyor baktım ne demektir diye crp degerl yüksek çıkmış etlik şehir hastanesine gittik doktor muayene etti enfeksiyon başlamış biraz dedi çok yormuşlar çocuğu biz antibiyotik başlayalım dedi ilaç yazdılar tabi doktoru görünce hastaneyi yıktı korkudan ağladı aşı olurken bile sesi çıkmayan bir bebektı oğlum 🥹 travma oldu resmen sorum şu bu çocuk nasıl yemek yemeye tekrar dönecek sadece memeye yapışık emıyor ek gıda asla ağzına vurmadı 2 şırınga cekıp dün çorba sıktım ağzına zor bele şurup içicek diye onu da kustu geri yatmadan sabah kusarak uyandı ve öksürük var yemı başladı o da bir de ishal başladı ne zaman atacak hastalığı ne zaman eski bebeğimi görücem güzel yiyen bebektı şimdi ağzını ilaç için bile açmıyor çok körü durumdayım kendim zaten ondan önce hastaydım midemi üşütmüştüm 3 günde 4 kilo vermısım çocuğum aç yaşıyor gibi geliyor ne yiyo ne içiyo sadece emıyor amaç gün oldu hiç bir öğün yemedi tekrar başlar mı yemeye sağlığına kavuşur mu hemen resmen gözleri fersiz bakıyor çok uzun oldu içimi dökmek istedim hakkınızı helal edin çok üzülüyorum tek bakıyorum geçen gündüzüm kalmadı havale geçirir diye korkudan uyuyamıyorum