OLaaBalito_ sudess 1.5 yıl kullandık ver sonra azaltarak bıraktık tuvalet eğitimiyle birlikte son 6 aydır. ilk 3 ay gayet iyiydik ama kan ilacına başlayınca yine kabızlık başladı ve düzelmiyor. Tekrar gastrolojiye götüreceğim. Yani yapmıyor yapsa vermezler diye düşünüyorum.
Syma00 Ben de oğluma aralıklı ama uzun süre kullandım bir sorun olmadı. Şuan 15 aylık ve 2 aydır rahatız bıraktım. Ayrıca 2 aydır her gün 1 tatlı kaşığı Hindistan cevizi yağı veriyorum o iyi geliyor sanırım yoksa devamlı kabız olurdu