Bebeğim 5 gündür falan arada bir horluyor bugün sağlıklı ocağına götürdüm ordaki doktor geniz eti olabilir dedi geniz eti olunca nasıl oluyor sürekli mi horlar yoksa gece de bir iki defa falan mı? Bilenler yada geniz eti olanlar yazabilir mi inşallah değildir.