Benimde bebeğim 1,5 aylık ve bende de meme reddi başladı.Memelerim yumuşadı bebeğim o yüzden mi emmek istemiyor acaba?Şişken gayet güzel emiyordu şimdi biraz çekiyor sonra ağlamaya başlıyor.3.ay yumuşar diyorlardı benim çok erken yumuşadı malesef.Sütüm var ama emmedikçe günden güne azalıyor.Aç kalıyor bebeğim.Kaşık veya enjektörle de veremiyorum ben beceremedim.Çok ağlayınca biberon veriyorum.Çıkmaza girdim ne yapmalıyım yardım lütfen 😭😢