momyboy kızım 2 yaşında kreşe başladı hatta tam 25 aylıktı kreşe başladığında. Çalışmak zorundaydım ve anneme baktıramıyordum artık. İlk 1 ay alışma süreci oldu. Ama sonrasında sevdi okulunu. Mecbursanız üzülmeyin çok da erken değil. Zaten öğretmenleri o yaş grubuna uygun davranıyor. Şimdi 5buçuk yaşında eylülde 1. Sınıfa başlayacak kızım. Geçen sene farklı bir okula yazdırdım mesela hiç alışma süreci yaşamadık öğretmeni çok güzel uyum sağladı demişti.