mevraca kuzenim Almanya’da yaşıyor orada zaten kolayca sezaryen yapmıyorlar ilki zorunda olduğu için yapıldı ikincisi normal doğurdu aralarında 3 sene vardı doğumu yaptı sorun yoktu ağrı çekti 4-5 ay ve karın zarı yırtılmış ameliyat olacak herkeste aynı olmayabilir ama ama bence çok çok düşünülmesi lazım