Balbeby Kızlar bu üstte belirttiğim yer bu havalar için uygun mu sizce kapalı sobalı alan var deniyor ama birde mangal yakilabiliyormu
gamze1806 Balbeby evet bu havalara uygun, pelit sobasi var, ücret karşiliğinda yakacaği alıyorsunuz. Mangal yakıliyor, yer bulabilirseniz gayet güzel olur.
gamze1806 Balbeby en son gittiğimde 25 tl vermiştik diye hatırliyorum. ilk baharda şimdide pek değişmemiştir.
Balbeby gamze1806 teşekkür ederim gitmeyi dusunuyoruz ama nasıl kapalı çardaklar sıcak olurmu diye düşünüyorduk
gamze1806 mervebb soba kapali çardaklarda var, yakacak parasi veriyorsunuz, güncel fiyat nedir bilmiyorum, ama öyle çok pahali değil komik bir rakam