deleted20517 Meri-Mel evet bende ilk defa geçen sene fark ettim ilk noluyo telefonum mu bozuldu dedim ama sonradan eğlenceli geliyordu ya güzel görünüyor 😅
deleted20517 NaimeYilmaz aaa oylemi,olsun kısa surelide olsa güzel olur, söylenenler foruma alışık olmayanlardir
deleted20517 Meri-Mel hhdvghg bende korkmuştum virüs mü bocekmi noluyo diye ama sonra alıştım çok güzel görünüyor 😅
Halimeea deleted20517 göz alışkın degıl 😂çok karışık gelıyor bana , ılk 10 dk sevımlı gelıyor aaa ne güzel dıyıyorsun sonra keşke bıtse dıyıyorsun .
deleted20517 lAmMelodi geçen senden hatırlıyorum forumda ana sayfada kar yağışı vardı böyle yukardan karlar dökülüyordu çok hoş 🤗