Erd_Zynp65 Arkadaşlar Merhaba Bebeğim 1 yaş 15 günlük mama veriyorum halen gece veriyorum sabahta bir kez içiyor gün içerisinde istemiyor yavaş yavaş süte alıştırıp mamayi biraksakmi acaba zaten istekli içmiyor mamayi
16momm Erd_Zynp65 benimki 12 aylk kusma sebebi ile gündüz mamayı kestik uyumadan ve gece veriyorum gün içinde yemek yiyor
Erd_Zynp65 ayz580_ yiyor yemeklerden falan kilosu falan çok iyi ama artık mamadan tat almadığı içinmi artık severek içmiyor bilmiyorum
ayz580_ Erd_Zynp65 tamamem kesin eğer ek gıdaya geçmişse maddi durumum olmadığı için kızıma biberonda yoğurt verirdim tabi bir yaşındaydı o da bi de bız ne yesek o da yiyordu
Erd_Zynp65 ayz580_ haklısın Mama ucuz bisey deil helede bu devirde hersey pahalı dmeek sizde yogurt verdiniz😦
16momm Erd_Zynp65 zorlamaya gerek yok o zaman zaten gün içinde yemeklerden vitaminini alır bende şu an geceyi kesmeye çalışıyorum sadece uyumadan önce vermek istiyorum
16momm 16momm Erd_Zynp65 doktora cuma gittim günlük 2 çay bardağı mama bile yeterli olur fazlasına gerek yok süt de verebilirsin ama pek önermiyorum inek sütünü dedi
16momm Erd_Zynp65 ben henüz denemedim sindirim sıkıntısı olur belki diye hangi mamayı kullanıyorsunuz
Erd_Zynp65 16momm doğdu doğalı bebelac içiyor severek de içti 1 yaşına girdi 2 hafta evvel sonra istememeye başladı fazla artık
16momm Erd_Zynp65 kusma oluyor mu sizde zorla içiyor dediniz içtikten sonra kusuyor mu ben çok az içirsem de kusuyor