Merhaba bebeğim 4 ay 6 günlük sadece anne sütü alıyor. gündüzleri 4-5 kez meme emiyor maksimum 10 dakika sürüyor emmesi sonrası çığlık kıyamet emmek istemiyor.Sadece gece uykusuna geçerken 30-40 dakika emiyor birde gece uyandığında 2-3 sefer 20 dakika kadar emiyor. Gündüzleri nasıl emzirmeliyim? Böyle bir sorun yaşayan oldu mu acaba ? Psikolojik olarak çok yıpratıyor bu süreç beni.