3 yaşında kızım var.Doğduğundan beri elimi tutma isteği duyuyor ara ara.Yani evin içinde,yatarken,bir yerde otururken…Zamanla geçer diyordum ama takıntı haline getirmiş duruma artık.Arada kriz gibi geliyor elimi tutup oynuyor o arada başka bir şeyle de ilgileniyor ama elimi tutmaya devam.Daha da sıklaştırmış durumda.İşimi yapamıyorum o an ona o kriz geldiyse tutacak illa 1-2 saat böyle kalıyoruz.Telefonda biriyle mesajlaşsam o anda gelse krizi tamam yani hiç bir şekilde laf anlatamıyorum 2 dk olsun beklemiyor tek elle mesaj yazıyorum millete.Bu yoğun duygu krizlerini yaşayan var mı? Bir şekilde önüne geçebilen oldu mu? Yani yanlış anlaşılmak istemiyorum gerçekten ama bazı zamanlar ciddi anlamda bunaltıyor.