Merhabalar. Bebeğim 1 aylık. Sürekli ıkınıyor kızarıyor morarıyor. Aşırı gazlı. Doktor ilk etapta süt ve süt ürünlerini tüketme alerji olabilir 10 gün deneyelim dedi. Geçmezse başka besinlere de olabilir alerji bölümüne yönlendircem dedi.Ama süreç nasıl oluyor neler oluyor? Başına gelen var mı . Nelere dikkat etmeliyim ekstra ? Ikınıp duruyor caanı acıyor belli. Başına gelen varsa yorumlara açığım🙏🏻🥲