bll Aşıya bagli oldugu icin korkuyorm tekrardan olursa diye , doktorumuzda atesinin cikmasini onliycez 37 de daha vermeye baslicaz calpolu dedi, evet asilar kesin korumuyor ama en azindan yakalansada hafif atlatmasini saglar diye dusunuyorm Allah korusun kizamiktan filan yengemi hep ölcek diye beklemisler ve kizamik suriyelilerden gelmis , tetenoz ve su cicegi bunlari yaptirsam yeticek , diger hastalaliklar zaten gozukmuyor kac senedir turkiyede