Ya ben yorumları okudum iyice yorumlar sahteymis. Alanlar paketi açıp bı sorunla karşılaşınca firma açılmış ürün iade alamayiz diyormuş ve parada çöp oluyo haliyle ben kaç kere indirimde yakaladım ama cesaret edemedim paramı biriktirip Philips yada Braun alicam