Suan ağlıyorum cok üzgünüm bebegim uyurken kesiyodum yüzünü çizmiş uzamasti baş parmağını hafifçe etinden kesmisim ağlayarak uyandı sakinleştiridim ama çok üzgünüm kendimi affemedemiyorum benden anne olmaz keşke kendi tırnağımı koparsaymisim😭daha 50 günlük iyileşir mi tirnagin dibi minicik zaten herseyi nasıl yaparım bunu