nurozge bende ıphone 15, eşimde 16 pro kuzenimde düz 16 var. Yani ıphone larda genelde şarj durumu hep aynı. Akşamları mutlaka takıyorsun çok telefon kullanan biriysen. Memnun olmamak için bir sebep yok telefondan ne beklediğinize bağlı ❤️ bana sorarsan da ben şu 3 telefon arasında bir fark görmüyorum 😂 çok öyle teknolojisini kullanan biri değilim yani. Hemen bozuluyor mu konusuna gelince de daha yeni bir model sonuçta bozulma aşamasına henüz geçemedik ama ıphone yani bozulsa ne olur ya tamire gider ya da verirler yenisini en kötü ihtimalle 🫶