Az gelmiş canım 5 kilo süte 5 yemek kaşığı maya koyuyorum her her kiloya 1 yemek kaşığı maya önce mamayı bir kasede sütle açıyorum öyle süte koyup karıştırıyorum iyice her tarafına yayılsın diye en son üstüne bir kaç peçete koyuyorum ki buharı peçete çeksin kalıp gibi tutsun diye 6saat ben fırında bekletiyorum sonra buzdolabına alıyorum