Tinimini 8 aylıgız , 7 aya kadar 2 saatte bir kalktık , hatta atak dönemleri yarım saatte bir , gündüz uykusu yoktu, gerçi hala gündüz 1 saat uyursa şükredip bir kahve içiyorum , ama gece 5 saat falan aralıksız uyuyor , inşallah sizinde düzene girecek biraz zaman gerekebilir🙏