Cns_5454 benim bebiş gibi sizinki de. benimki de erken başladı diş çıkarmaya. bu aralar bu konuyla ilgili moralim gerçekten çok bozuk, sürekli kendi kendime “bir daha hiç uyuyamayacağım” falan diye söylenirken buluyorum kendimi🥲 7. aya kadar falan daha iyiydi, 7. aydan sonra resmen gece terörü sürekli uyanıyor. son zamanlarda geri dalması da zorlaştı. bu ara bi de hasta oldu üstüne. 🥲