gzmmt Kızlar uyku düzeniniz nedir ? Gece toplam kaç saat uyuyor ? Gündüz kaç uyku yapıyor ve ne kadar uyuyor?
ksena gzmmt çözüm bulan varsa yazsin lütfen bebeğim 9. Ayına girdi gündüz de gece de uyuması çok zorlaştı artık gündüz 2 defa zorla uyutuyorum gecede surekli olarak uyanıyor 5-10 dk da bir diyebilirim kendi uykusuzluğum yorgunluğum gerckten umurumda değil duzeni olsun oda rahat etsin istiyorum ?
MoonCrystal gzmmt 10 aylık bebeğim ama 9. Ayda gerçekten uyku konusunda çok çektik . Gündüzde gecede sorundu özellikle sabaha karşı 4 gibi uyanır 6 ya kadar uyutmaya cabalardik ve uyumazdida sonra oynatirdik bı saat sonra uyku için mizmizlanirdi 20 güne yakın sürdü 🥴
denizalismom gzmmt 2 gündüz uykusu yapıyor toplam 3 saat . Akşam uykusuna da en geç 9,5 ta geçiyor. Şuan diş çıkardığı için 10,5 buluyor maalesef
gzmmt ksena Düzenimiz alt üst oldu bizimde diş diye düşünüyorum çook fazla salyası var gün içinde ama bakalım düzenimiz çok güzel oturmuştu öğlen uykulaeıda çok tadında güze uyuyordu. Şimdi dediğiniz gibi hem geve sık uyanıyor süt almadan uykuya dönmüyor. Gündüzleride 2 saate bir uyku istiyor ama 30 dk belki daha az uyuyor
gzmmt MoonCrystal Herkes bir şekilde bir yerden bu krizleri yaşamış aynı rengin alt tonlarıyız resmen 😅 Ay güzel mi diyorsunuz yani şimdi umutlanalım mı ? 🤓
MoonCrystal gzmmt evet😄😄 yani 9 a göre şükür diyim en azından gündüz uyuyor ve sabah 4 de uyanmiyor 🤣
Yorgunanne3 Bizdede durum aynı mesela dün qece 2de uyandı sabah 6da uyudu 8 kalktı we şuan hala uyutmak için savaş weriyorum
gzmmt Yorgunanne3 Bizde bir kaç gün öyle çektik sonra saat 11 de uyanıp gece 2 de uyumaya başladı 2 gündür yine uyanıyor ama uzatmıyor uykuya geri dönmeyi bakalım. Ama inanılmaz mırıldanıyor sürekli ayaktayım gece 4-5 gibi eşime verdim uyumuşum 8 e kadar şükür 🥲
Yorgunanne3 gzmmt qercekten uykusuzluk mahwetti beni..tek başıma eşimde şehir dışında yanlizim inşallah buqun qelicek çok deqil yarım saat uyusam yeter🥺
denizalismom gzmmt biz 8 aydan beri 2 ye düştük maalesef. Kaçta uyanıyor? 2. Uykusundan em geç 5 te falan uyandırıyorum.
denizalismom gzmmt Oo baya geçmiş. Bizim sabah 6 da uyanıyor akşam da en geç 9,5 yatar. Sabah uykusunu erkene alırsanız düzene girer
Yorgunanne3 gzmmt çok şükür buqun qeldi eşim we ben uyudum 🙃🙃 Allahim hiç bu kadar sewineceqimi düşünmezdim bi uyku için sanki büyük ikramiye bana çıktı o kadar mutlu uyandım