40 günlük bir bebeğim var. Dedesi iş dolayısıyla torununu gelip göremediği için sakaryadan istanbula götürdük. Yolda üşüttük mü yoksa görümcemin eşi gripti çocuğa yaklaşmadı aynı ortamda tutmadım olabildiğince ondan mı geçti bilmiyorum. Bebeğimin burnu ne kadar serum fizyolojik ve aspiratör ile temizlesemde açılmıyor. Burnu akıyor hapşırıyor. Dünden beri huzursuz. Ateşi 36,9 doktora gitmeli miyiz ? Calpol vermeli miyim ?