Kızlar bebegim 2 kez kustu iştah yok biraz vermeye kalksam öğürüyor.bi kac gündür cok kaka yapmaya basladı günde 4 defa felan dün ikisi 2 si ishaldi patates verdim düzeldi sanki.geceden beri kaka yapmadı.ateşi cıktı ama ilk defa düşmüyor.acile gittik ne verdilerse düştü eve geldik cıktı gene.calpol verdik etki etmedi suan hala 38.kaç defa banyo yaptırdık sayamadım cırılcıklak titriyor yavrum.37,5 i görüyoruz 20 dk sürmüyor.bunu yaşatan var mı ne yaptınız