odtz Kızlar bebeğim 4 aylık normalde her sağmamda 80-100 cc gelirdi işe gittiğimde 50-70 e düştü bazen 50yi zar zor cıkarıyorum neden olabilir ? Normalde üstüm başım süt olurdu öyle fazlaydı :((
bebeklianneee odtz odtz çünkü artık süt terbiye oluyor ne kadar emerse o kadar gelicek eskisi gibi kendiliğinden dolu dolu olmuyor meme
odtz omeresra0509 yok benim bebeğim 1 ay önce doğdu çok açken bile tek seferde 80-90 arası ile doyuyor
omeresra0509 odtz anladım canım benim bebeğim de kalp ameliyatı oldu 40 gün hastane de kaldı oda o kadar içiyor bazen fazla bazen az