Merhaba, oğlum 1,5 aylık oldu ve doğduğundan beri sürekli emiyor. Bu kadar emmeye çok kilo alması gerekirken, sadece 700gr almış. Inanın günün 12-15 saati memede. Bu gerçekten normal mi? Ve ne zaman azalıyor? Yani bebeğin doyup memeyi bırakması kaç aylıkken oluyor?