Eylul301023 Nova hafta içi acayip kalabalık olacağını düşünmüyorum biz de hep hafta içi gidiyoruz öyle yerlere
Nova Eylul301023 Çok teşekkürler. Bugün elim gitti kalabalık sayılırmış. Ben öğlen uykusu bölünmesin diye gitmedim ama sağ olsun bebem de inatla uyumadı😄
Eylul301023 Nova hep öyle olur zaten geçen eşimde markete gidicekti uyicak diye gitmedim uyumayacagi tuttu 😂