Kızlar merhaba ben normalde ayın 26 sından 26 sına adet oluyordum fakat geçtiğimiz ay daha once başıma hiç gelmeyen şeyler geldi adet olmadan bir hafta önce hafif hafif kanamalarım oldu ama bu sadece idrara çıktığımda afedersiniz peçetede gorulen bi kanama hatta önce ben taş var idrarımda. Geliyor diye düşündüm ama meğersem adet öncesiymiş daha sonrada ayın 15 inde adet oldum ve bu iki kere başıma geldi hemen hemen hemen bir ayda iki kez adet oldum ve her ikisindede bir hafta evvelden kanama hafiften oldu benim adetim çok duzenlidir günü gününe adet olurum ama bilmiyorum bu ay benim için baya bi sitresli geçmişti ondan olabilirmi ilk fırsatta bibkadın doğuma gideceğim bu aralar çok soğuk diye bebekle çıkmak istemiyorum bakacak kimse yok kızıma bilgisi olan beni bi bilgilendirebilirmi rica etsem