minedrms Hanımlar merhabalar doğum yapalı 2ay oldu loşi kanı bazen biti diyorsun ertesi gün çok az leke şeklinde var çok mu uzun sürdü önce bi kırmızı olup hemen kahve dünşüyor bazende kahve şeklinde