Merhabalar. Sağım ne yazık ki bebeğinizin içtiği miktarı gösteren bi gösterge değil, tabi ki sütün azlığı çokluğu belli oluyor ama emzirmeden yapılan sağımlards belli olur, emzirme sonrası sağımda çok olmaması beklenen bişey bebek emdiği için. Bebeğinizin çene kasları henüz tam gelişmediği için emzirme sonrası sağmanız iyi bişey, meme boşalır beyne uyarı gider sütünüz artar. Kilo alımı sütün yeterliliğini gösteriyor, tavsiyem sağdığınız sütün miktarını kafaya takmadan sütüm yeterli bebeğime yetiyor diye olumlama yapıp sürekli emzirmeniz. Zaten yeterli değilse kilo alımı az olacaktır ama hep olumlu ve iyi düşünün, emin olun yetecek sütünüz ☺️🙏🏻