3.5 aylık oğlum doğduğundan beri acıkınca çok ağlıyor ve bağırıyor normal mi bu durum kriz gibi oluyor. halbuki çok dikkat ediyorum beslenme saatine, 8 kg olmak üzere 66 cm boyu, 2-3 saatte bir emziriyorum zaten kendisi ağlıyor, emmesinin sonunda göğüsteki süt azalıyor yoğun gelmiyor onada bağırıp ağlıyor sağıp biberonla veriyorum onuda anca öyle susuyor. Karnı doyuncada gülüyor oynuyor çok mutlu valla ne yapacağımı şaşırdım uykudan ağlayarak bağırarak aç kalkıyor zaten bulduğu herşeyi emmek istiyor doğduğundan beri. Yoğun bakimda yatti doğunca 20 gün orada da hemşireler 1 saniye duramiyor acıkınca kiyameti koparıyor demisti, doktorda yoğun bakimdan bebekler doğum kilosunun altında taburcu olur seninki üstünde taburcu olmuş 5 gün entübe olmasina rağmen dedi bakincada sisko bir cocukta değil ama çok ağir. Emmesi güzel ne istiyorsun diye bana kızabilirsiniz ama niye hep krizde şekeri mi var neydir bulmaya çalışıyorum o mu düşüyor delireceğim artik acıkıp bagiracak falan diye aklim cikiyor bir yere giderken acayip sesli bir bebek acıkma disinda hic ağlaması yok herkes cok uzun saatler ac biraktim saniyor birseyler söylüyor böyle ağlaması da beni uzuyor bir anne olarak tok karnina da 3 saat emzik emiyor boyle olan var mi ya