Merhaba , kafayı yemek üzereyim
Neden; Bebeğim 18 aylık her ay cocuk doktoruna kontrole götürürüm rutin.
Kulakta sıvı birikmesi oldugunu soylediler ama üzerinde duran olmadı.
Alerji şurubu verdiler sürekli bizde kullandık.
En son kbb ye götürdüm
Doktor genizeti+bademcik ve kulaklara tüp takabılırız dedi..
Ya 18 ay bu cocuk her ay rutin kontrole gitmiş
Bu durum nasıl anlasılmadı !
Alerji testi yapalım diyorum gerek yok zaten sonuc net cıkmaz diyorlar!
(Belki toza kokuya bilemneye alerjisi var yani süt ürünleri kullanılmaması gerekıyor mus bunu doktordan değil internetten öğreniyorum )
Genizeti basından beri sorun olacak kadar buyuk olsaydı cocugun kilo ve boy olarak gelişimi geri kalmaz mıydı .
Gece horlaması ya da agzı açık uyuması yok😞
Aynı durumu yasayan anneler neler yapıyorsunuz
⚫️Alerji testi yaptınız mı
⚫️Evde nelere dıkkat ediyorsunuz
⚫️Dikkat ettiğiniz Besinler var mı
İyi bir KBB DOKTORU ARIYORUM 😥