Yyagmu zehranisaa benim ki de sallarsam uyuyor sallamazsam dipçik gibi ayakta gerçekten yoruldum son 2 haftadır böyle.
amansallagitsin zehranisaa 3 aylik bir bebegin uyumamasinin bir nedeni olur. Karni doymamis olabilir sicak basmis yada usuyor olabilir ortam enerjidi iyi gelmiyot olabilir bnm o donemlerde sadece kucagimfa uyurdu. Yataga koysam hemen acardi sirf uyanmasn die kucagimda uzun sure uyurdu.
elifkesim zehranisaa 3 ay 3 haftadan selamlar burnu tıkalı hava verdiğim halde uykuyu reddediyor en zorlandığım ay bu ay oldu gerçekten günlerdir uyku reddi yaşıyoruz 🥹
rumeysa3 Aya girene kadar gece 12 den sabah 6-7 ye kadar uyumuyordu bu bir haftadır gece 3-4 gibi uyuyor aralıklı emmeye kalkıyor şu anda da hala sallıyorum bu arada desteksiz uyutan var mı ? 3 ay 12 günlük kızım
zehranisaa rumeysa3 bizimki de sürekli emmek istiyor uyumaya direniyor arada el hep ağızda daha neler neler
karan0772 elifkesim Canım korkutmak gibi olmasın da 4. Aydan sonrası daha beter ya 9 ay 4 günden sesleniyorum 😂
arasbek 3 ay 18 günlük emerek ya da sallanarak uyuyor ara Ara uykuda zorlanıyorum gündüz uykularınız zaten 30-45 dk geceleri de bazen saat başı uyanıyor
elifkesim bayamsare serum fizyolojikle burnunu yıkıyorum ve kombin olarak nebulizatör kullanıyorum ama denerim onu da teşekkürler
zehranisaa farfur yoo 1 saat filan uyanık kalıyor Sonra uykusu geldiğini belli ediyor uyutuyorum geceleri normalde kalkar emer Uyur ama bugün böyle zorluyor beni uyudu suan bakalım
mucizemm94 12 aylık sürekli uyanıyor yarım saatte bir kalkiyor Allahım.bize.sabir versin annelik kadar zor bir şey yokmuş ya
gg3848 zehranisaa 3 ay 13 günlük hala uyumadı uykusu var ağlıyor direniyor bu ay gerçekten zor geçiyor