Kızlar benim tiroid sorunum var. Düzenli ilaç kullanıyorum. Bebeğim 24 günlük daha ve onunla tiroid değerlerinde yükseklik çıktı. Çocuk endokrine götürmemi söylediler. Aranızda gidip memnun olan, tavsiye verebilecek biri var mı? İstanbul Anadolu yakasında oturuyorum.