Kızlar 4 gün önce doğum yaptım doğum çok rahat geçti ilk ayağa kalkmada çok rahattım fakat akşama doğru omzumdan bir ağrı girdi resmen nefesim kesildi berbat birseydi ağrı kesici ignelerl3 kendime geldim..Bugün 4.gun boğazımda karıncalanma var öksürük çok zorluyor buda anestezi yan etkisi mi bilmiyorum yaşayan var mı birde aşırı üşüme hissediyorum sıtma tutuyor