Kızlar size sormak istedim, arkadaşım 6 aylık evli ve hıc korunmadılar bebek istiyorlar. 2 ay önce evde test yaptı silik çizgi çıktı yanlış olması imkansız birkaç tane test yaptı hepsi silik cızgı idi doktora gitti kan negatıf dediler adeti geldi. Şimdi adetine 1 gün var ve yıne dün yaptığı testte silik çizgi çıktı dün gitti kan verdi sonuç yine negatıf demişler acilde kan vermişti. Pazartesiye randevu aldı doktora görünecek. Size sormak ıstedom neden testte çıkıyor kanda çıkmıyor ??