Merhaba anneler
Bebeğim yaklaşık 3 buçuk aylık sürekli kucakta kalmak istiyor dik bir şekilde tutulmak istiyor bunun sebebi nedir acaba gazi olduğu için mi çaresi nedir evde yalnız olduğum için gerçekten yorucu oluyor durum , evi bırakın odadan çıkamaz haldeyim havalarda soğuk hasta olur diye klimalı odadan çıkarmıyorum bu durumu en azından azaltmak için ne yapmamı önerirsiniz