ebrudrgtt evet canım buna yapacak bir şey yok maalesef. Geçen gün hastane işim vardı sabah oğlum uyurken annem yanında durdu tam çıkacaktık seslere kalktı bende gelicem diye ağladı ama hastaneye gidiyoruz öğlen gelicez diyip çıktım maalesef yarım saat gönlünü yapmaya çalıştık. Biz çıktıktan sonra hiç ağlamamış oyuna dalmış. Gün içinde aradık sürekli birazdan geleceğiz diye, akşam üzeri dönmüştük. Bi problem çıkarmamış sadece yemek pek yememiş geldiğim gibi yedirmiştim. Benim oğlumda 3 yaşına girecek inan bizsiz nefes almaz yani ben ya da babası olmadan. Bir yere bırakırken uyutup çıkardım ama uyandığında göremeyince daha çok ağlıyordu. Şimdi böyle alıştırdım ve gerçekten daha kolay oluyor. Ben şuraya gideceğim iki saat sonra geleceğim diyerek gidiyorum bazen hiç umursamıyor bile tamam git ama gelirken bakkaldan çikolata al diyor. Her dönüşümde sevdiği şeylerden birini alıp geliyorum gönlü oluyor