papatya_18 Kullandığınız bir marka varmı ? Memnun musunuz? Ben mochi almayı düşünüyorum, önerilerinizi bekliyorum 🙏
niyaniyan papatya_18 ben de düşünüyorum, okulda kullanacağım için sessiz olması önemli. Lansinoh veya mochi kullanan biri varsa yorum yapabilir mi? Bebebao için bir süre sonra aynı verimi alamadıklarını gücünün azaldığını söylemişler
babyys Yorgunanne3 Neden öyle dediniz ki? Ben 4 aydır bebeğimi o marka ile sağıyorum sıkıntı yaşamadım, memnunum.
Yorgunanne3 babyys ben hiç memnun kalmadım ilk bir ay quzel saqdi sonrasında kesinlikle çekmedi..qarantisi olmasına raqmen yolladiqimda bisey yok deyip yolladılar…
babyys Yorgunanne3 Anladım sizin makinedemi bi sorun vardı acaaba çünkü ben bu makineyle sütümü baya arttırdım.
Yorgunanne3 babyys makinayla alakalı sorunum çekim qücü bianda zayıfladı..ilk yolladım qarantiye ne alakaysa walfi deqistirdik deyip qeri qonderdiler ama benim sorunum çekimiyle alakaliydi sonra tekrar yolladım bu seferde çekim qücü yeterli deip qeri qönderdiler…anliycaqinz param çöp oldu..bu markadan çok fazla şikayet war we hepsinde aynı sorun çekim qücü we sözde qarantisi war ama kesinlikle yardımcı olmuyorlar..ürünün arkasında durmuyorlar..sizin şansınıza demekki iyi çıkmış
rowantree babyys ben de bebebao kullanıyorum, hastane tipiyle sağanlar bile hemen hemen yakın diyorlar. Gayet memnunum. Mochi yeni çıktı, tip olarak güzel de çekimi nasıl bilmiyorum. Lansinon da çıkarmış ama bence ya bebebao alın ya da imkan varsa youha alın.