hfueidjdjhebdb Benim kızımda 2 buçuk yaşında. Aslında anlattıklarınız 2 yaş sendromunun devam ettiğini gösteriyor. Normal bir süreç bizde aynı şeyleri yaşıyoruz. Benim kızım konuşmuyor daha düşünün her şeyi ağlayarak istiyor. Bazen deliriyorum, bazen normal karşılamaya çalışıyorum. 14 aylıkken anneme bırakıp işe gitmeye başladım. Çocuğun huyu değişti. 2 yaşına geldiğinde işten ayrılmak zorunda kaldım. Annem baş edemiyordu. Hala zorlanıyoruz, gün içerisinde hep peşimde. Kocaman oyun odası yaptık, oyuncaklarıyla oynasın diye ben odaya girmezsem kapısından bile geçmiyor. Gün içinde hep ağlamalar, bağırmalar. Nasıl olacak bilmiyorum.