Kızlar doktora gitmiştik bugün reflümüzden dolayı kusuyor diye götürdüm. Kalbini dinledi doktor ses geliyor dedi hemen hemen sezeryan olan bütün bebeklerde bu sesi duyuyoruz dedi 3. Ay kapanıyor kapanmazsa o zaman konuşuruz yine dedi. Böyle durumu yaşayan varmı doktordan geldim geleli üzüntüden su içesim gelmiyor 😞😞😞